piątek, 28 grudnia 2012

Zaczynamy pełną parą ;)

Witam wszystkich !
Chciałabym Was bardzo serdecznie powitać w moim kąciku kosmetycznym ;) 
Mam nadzieję że będzie was tu przybywać w miarę dodanych nowości...
Tego bloga założyłam z myślą o moim przyszłym zawodzie jakim jest kosmetyka, mam nadzieję że przez tą formę będę miała przyjemność poznać osoby o podobnych zainteresowaniach i pasjach. 
Jestem na takim etapie życia że przyszły zawód stał się moim głównym hobby.
Sposób wyrażania samej siebie jest zabawą kolorami, wielką improwizacją i przestrzenią jaką daje nam ludzkie ciało :)
Jestem uczennicą liceum kosmetycznego, gdzie tak naprawdę poznaje swoje możliwości i zamiłowanie :)  
Z łatwością odnalazłabym się pośrodku wielkiego świata mody i makijażu. Tyle słownie resztę może pokażę fotograficznie ;) Zachęcam was wszystkie do odwiedzania i dołączenia na stałe do mojego kącika inspiracji ;) 
Sandra
 






 

2 komentarze:

  1. Miło mi być pierwszą obserwatorką, mam nadzieje że nowe posty już niedługo się ukażą :) Powodzenia i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    cherryfication.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Życzę sukcesów w tworzeniu bloga :) I masz rewelacyjny pomysł na życie i hobby :) Kosmetyczka jest zawsze potrzeba . <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że i ty się dopisałeś :)